Selasa, 2 Jun 2009

CABARAN.....

Mmg mencabar le aku nak wat blog nie..nsb baik aku de kwn y tlg ..name die cin..cin la y byk tlg aku wat bnde nie.yg aku ni pn 1...sume xtau..rini smpai skg nie aku xmkn lg lunch..p td mkn la mee goreng kat bwh pokok tmpat y sll aku n b mkn..malangnye mcik y sll msk 2 pg ne ntah...tup..tup...mamat y sll amek order lak y msk...angin jew aku.ptt r xsdp lgsg.rg jer duit aku 3 hengget rini..kalo mcik 2 y msk bkn main berselera jew aku mkn.,..bygkan la...aku nie xmkn mee goreng..tp dek kerana mcik ni msk sdp trus aku mkn..tp mee grg mcik grg nie jew aku mkn ..org len wat mmg aku xmkn termasuk ler mak aku y msk..trk tol aku nie..nak cerita pasal mkn xmkn nie tetibe jew aku teringat 1 ms dl.....

Masa 2 aku br jew ting3..de camping panjat bkt larut...ms 2 aku msk kadet remaja sekolah..pg la aku n geng memnjat bkt lart...aku pn xbw pe brg len sbb sume sponsor ckgu ckp.tb2 smpi kat ats,dpt la air,aku ingat air mineral......yang ckgu nie pn 1....die bg nyer air soya,,,,,2je air y de...aku mmg xmnm soya,dahaga pnyer psl aku pn hentam la..sdp plak bl aku mnm..soya yoes...yela dr aku kcl smpi ting3 aku xpenah pn mnm soya..tp start pd ri2 aku mnm le soya tp cm soya yoes n soya buatan mcik kiAh kat kampung aku jer aku minum...smpi ler skg nie...nie 2 pekare y pd mule nyer aku xmkn n aku dah mkn skg nie....nt bile free aku cite bab len lak k.....

1 ulasan:

  1. ayu welcome to dunia blogging yer...akhirnya berjaya jugak terciptanya blog hang nie..rerajin update k..nti leh share2.. muah2

    BalasPadam