Selasa, 2 Jun 2009

Kenduri Kawen apis sblh umah...

nie cite 2-3 ari lps la..apis ank mcik saba sblh umh kawen 1hb ri2...sblm 2 lg da psg khemh...smpi dlm kwsn umah ak pn dorg psg khemah.mntg2 r umh aku y ujung skali,umah kak intan wat bsh2.....y wat ak angin sket 2 smpi kat dpn umah aku pn parking kete dorg..abeh 2 aku ni nak prking kete ktner lak...last2 aku y kn prking kt kat tp jln...pe nyer org ntah r....DOL....kt umh ak dorg wat msk2.ak nie bkn nye pndai sgt nak cmpr2 n mcik2 time kndr nie..b lg la xreti.so,kptsannyer ak pg tlg2,b dok kat umah n aimar ler..die mlyn kerenah ank ksygn die 2..aimar tdo,b pn tdo gak..aimar bgn b pn bgn ler..cam2 ler 2branak 2 sll kalo dok kat umah..
sbt pg mak b pg tlg dpt le tola de tls no,rp nyer decbtn bertuah..aku xdpt..esknye ak lak y tlg ptg2 brg nak wat jelatah,pela dorg nie ak tlg xdpt lak tola..xadil tol r....tghr ak tlg bg bga tlr lak..tp celup2 jew.mlm nyer de ptndgn karaoke..de la sorg dak nie xmalu tol nyanyi2 bgelek2 cam mmbr ak y sorg 2...y si aimar ni pn 1 gak..die tgk org 2 bgelek die pn senyum jew nmpk gusi y xder gg...lawak r tgk gelagat die,kat dpn plamin die pn sbk merangkak p sn sni..mlm nie gak mjls potong kek..aimr pn sbk ler da nmpk kek tggi2....nak capai lak kek 2...b pgg die last2 ltk die kat ats kusi kat pelamin pgntn..ntah pnye syok kot dok kat ats 2 smpi meleleh2 air liur die...nyam...nyam....kot2 teringin nak nek plmin gak kot...aimar,,,,,,jgn dok gatai ha....umo br sthn jgg,gg pn xder lg....mlm 2 mkn2 ler n lauk kndr td....
nak dijdkan cite,pg2 esk aku org ptma y skt perut...aaaaaadddddddddddduuuuuuuussssss....skt gl prt aku....b glk kat aku ye....tup..tup...tup...die lak y skt prt..hahahahahaha...pdn mk glk lg kat ak..nie y wat aku mls nak mkn kndr nie..da byk kali jd cmni tau kalo mkn mlmnyer....so,di cni aku nshtkan kalo mkn ns kndr kawen,mkn time lunch jew....jgn mkn kalo lauk 2 dah smpn ke mlm or lauk 2 da dbgkus untuk mkn kkk.......nie bdasarkan pglamn aku ler..nt2 le ak citer lg....

1 ulasan:

  1. salam ukhwah daripada saya Mak Ammar...lebih kurang sama je nama ye..
    Jemput singgah ke blogshop saya http://manjakuhappy.blogspot.com
    Baju kanak-kanak terbaru dah upload!!

    BalasPadam